Fòrum - Wiki - Juga a truc - Crea un compte      

Menú
· Home
· Classificacions
· Compte Club Retruc
· El meu perfil
· Enllaços d'interès
· Fòrum de discussió
· Galeria d'imatges
· La vostra opinió
· Llista d'usuaris CCR
· Llista d'usuaris inscrits
· Queixes
· Recomana'ns
· Retruc
· Torneig

Top 10
01: Queralbs1821
02: Miqueel1778
03: TaYa1630
04: jocfora1624
05: bud_ice1593
06: Copes1575
07: morey1574
08: Jove1550
09: socrates1546
10: toniadrover1540

Top 10. Valencià
01: toninaina1524
02: MONJA1512
03: toniadrover1512
04: pubil1511
05: jocfora1504
06: ander1500
07: fletxa1500
08: LaRocaLoca1500
09: morey1500
10: obrador1500

Informació del usuaris
Benvingut, Anonymous
Nickname
Password
(Registra't)
Membres:
Últim: jtorres23
Nous Avui: 0
Nous Ahir: 0
Total: 12556

Gent connectada:
Visitants: 1
Membres: 0
Total: 1

Retruc - Vols fer un truc?: Forums

www.retruc.net :: Veure tema - senyes
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

senyes

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.retruc.net -> El reglament
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
francescferra
Truquer novell
Truquer novell

Registrat: Mar 12, 2006
Missatges: 8

MissatgePublicat: Dv Mar 24, 2006 8:29    Assumpte: senyes Respondre citant

wep, com va
vem, jo tenia entes de tota sa vida, que ses senyes a n'es truc son ses que son, i no sen poden fer d'altres, ja que si una parella cambias ses senyes, entre ells sabrien quines cartes duen, i seria com si jugassin a carta destapada entre ells, ja me diras quina graci
ido mira per von, ahir jugant a truc aqui, me vaig topar amb en "met" i en "jotruc" o algo aixi, que tenen un sistema de numeros i frases mitjançant es cual un sab ses cartes que du s'altre, vaea dos fenomenos!!

be, no se quen trobau voltros d'aquest tema
esta o no esta permes canviar ses senyes??, jo crec que no
si qualcu troba que esta permes, que envii un missatge i o expliqui
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Cies
Truquer novell
Truquer novell

Registrat: Jan 12, 2006
Missatges: 1

MissatgePublicat: Dv Mar 24, 2006 16:52    Assumpte: Respondre citant

desde quan un no pot canviar ses senyes? molt be x ells si ningu els troba. se les an enginyades molt be i no crec q sigui x castigarlos...
Tornar a dalt
UELlosetina
I els d'enmig
I els d'enmig

Registrat: Mar 16, 2006
Missatges: 134
Ubicació: Inca

MissatgePublicat: Dv Mar 24, 2006 17:20    Assumpte: Respondre citant

Cies perdona que to digui pero es joc des truc te unes senyes estandart.
Si vas a un campionat oficial i te troben fent senyes no estandarts quedes directament desqualificat.
Hi hauria d'haver qualque opció per poder delatar es qui fan senyes d'aquest tipus.
Hi ha dos elements que no record qui son que les seves senyes son l'amo: j
Es segon: jj
Llengos bona: jjj
I aixi succesivament.
Anau alerta truquers i colaborau comentat tot lo extrany que trobeu.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
hercules
Truquer novell
Truquer novell

Registrat: Oct 24, 2005
Ubicació: inquero

MissatgePublicat: Dv Mar 24, 2006 17:24    Assumpte: Respondre citant

Estik totalment d'acord amb en UE Llosetina.
Ses senyes s'han creat per aixo.
A jo particularment man tret d'un campionat per fer senyes ilegals.
Un consell si voleu enganxar es "tramposos" fixeuvos be cada vegada que surt una peça amb quin vocabulari s'ha emprat en es chat.
Que probablement algo es repetira es pròxim pik que el duguin.

"Se pilla antes a un mentiroso que a un cojo".
Tornar a dalt
voltor
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

Registrat: Oct 15, 2005
Missatges: 417
Ubicació: Ciutat

MissatgePublicat: Dv Mar 24, 2006 17:41    Assumpte: Senyes Respondre citant

Hi han unas senyas establertas que son ses que tothom coneix i que tambe es fan servir a altres jocs de cartas,com el mus i que son diguem-ho aixi com "estandard"pero aixo no vol dir que nomes siguin ses validas.
Son molt practicas per quan 2 personas que no jugan normalment plegadas tenguin una forma de comunicar-se es joc i que tots dos coneguin,pero en el cas de parellas que duen molt de temps jugant plegats,es habitual que es facin ses sevas propias senyas i que domes ells poden desxifrar.
He d'afegir que es merit de fer senyas esta en que realment pasin desapercebudas per al contrari,ja que si no,aviat poden ser interpretadas rapidament per els contraris Si jo veig a un jugador que es grata compulsivament en moments determinats d'es joc i treu l'amo,aviat asosiare aquesta picor frenetica amb sa carta que du i obviament,no prendre cap envit o truc que hem proposi.
En sa meva vida com trucador aficionat,n'he vistas de tots colors com es jugador que segons on posava es paquet de tabac a sa taula indicava un joc o cartas a s'altre,es que quan bebia d'es cafe,si aixecaba nomes sa tassa o es plat,fins i tot sa cullera indicaba algo al contrari...en fin que s'imaginacio no te limits.Jo entenc que aixo es pot fer i forma part d'es joc.Tambe ho es que el contrari tracti de desxifrar aquests codigs cassolans i aprofitar-se d'aixo.
Hi ha que ho trobara injust i a mes amb ses novas tecnologias,(MSN,Skype i demes,que ja entran segons es meu parer dins s'apartat de trampas) es complica mes sa cosa,pero crec que es tracta que cadascu se posi es seu limit i s'esportivitat estigui per damunt de tot...si domes es tracta de figurar a un ranking,podem tancar i m'hon anam!!!

Salut i bonda...i si no en voleu fer,compraula feta! (sa bonda) icon_biggrin.gif
Tornar a dalt
vespino
Truquer habitual
Truquer habitual

Registrat: Jan 30, 2005
Missatges: 71
Ubicació: palma

MissatgePublicat: Dv Mar 24, 2006 20:07    Assumpte: Respondre citant

qui a perdut sa casa jugant a retruc.es?
i es sou?
es cotxo acas?
aixo es un joc per disfrutar.¡¡¡¡ ni tan sol mos jugam es boure com a un bar ¡¡¡¡
allots no li doneu tantes voltes que vos perdeu lo bo des truc ¡¡¡disfrutar ¡¡¡ i si hi-ha gent que no vol disfrutar i domes volen guanyar ja som 1095 membres per trobar gent que vulgui jugar a gust i els que vulguin domes guanyar tambe se juntaran.
disfrutau es truc que sa vida ja es bastant dificil perque mos la compliquem mes ¡¡¡¡¡¡¡¡
BON TRUC ¡¡¡¡
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email
Reservada
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

Registrat: Feb 04, 2004
Missatges: 312
Ubicació: Son Negre-Felanitx

MissatgePublicat: Dv Mar 24, 2006 23:12    Assumpte: Respondre citant

Com que no podem evitar que hi hagi gent que li interessa més la puntuació que passar una bona estona, el que heu de fer és crear una llista negra de gent amb la qual no convé jugar. Per tal motiu puntau amb un vot negatiu als mals jugadors a la llista d'usuaris inscrits.
Posteriorment es publicarà el ranking de les persones no-desitjades i de les desitjades
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
tolls
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

Registrat: Oct 26, 2005
Missatges: 668
Ubicació: Inca

MissatgePublicat: Ds Mar 25, 2006 12:39    Assumpte: Respondre citant

No sabia això de que t'expulsin a un campionat per fer senyes il.legals! icon_eek.gif

Mirau, és vera lo que diu en voltor. Sense anar més lluny, cada divendres solíem jugar jo i tres amics a un bar. Ses parelles sempre eren ses mateixes, i els rivals tenien el seu sistema de senyes. Ells se pensaven que feien un ou amb dos vermells, i noltros ja sabíem que: tocar-se s'orella : amo, gratar-se es nas: madona, ponyir-se s'ull: qualque llengua icon_lol.gif icon_lol.gif

Lo bo és que ja ni els miràvem, si no feien res, és que no duien res, i clar, com que ses senyes que feien cantaven un ou, ells totsolets se destapaven. Amb això vull dir que és fàcil calar senyes "rares", i lo que diu n'hercules, fixar-se quina peça surt després d'un vocabulari un poc "raro".

Els truquers antics, no ho dubteu, són savis, i si fan ses senyes genuïnes, per alguna cosa serà. Es meu padrí, que en pau descansi, era un ésser silenciós, i jugant a truc, en perdia ben però ben poques, i solia xerrar ben poc. Amb això em qued.
Tornar a dalt
LLucH
Truquer novell
Truquer novell

Registrat: Sep 09, 2006

MissatgePublicat: Dc Nov 15, 2006 10:25    Assumpte: Respondre citant

A mi mon pare i tots els q juguen al truc m'han dit que no es poden cambiar les senyes del truc,son les q son, pq sino es com si feres trampes i jugares mostrant les cartes al teu company, jo tambe ho vaig pensar, pero mon pare no em va deixar i sempre quant duc el basto guinye lull i quant duc l'espassa alce les selles xDDD.
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.retruc.net -> El reglament Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
Aquest codi te Copyright © de 2003 by PHP-Nuke. Tots els drets reservats. PHP-Nuke es software lliure sota la llicencia publica GNU/GPL.
Pàgina Generada al: 0.123 Segons