Registrat: Jan 14, 2006 Missatges: 920 Ubicació: llucmajor
Publicat: Ds Gen 23, 2010 20:27 Assumpte:
pacotorres69 escrigué:
maset escrigué:
lafaltaenvide escrigué:
Bones , jo volia saber cuant escomença el torneig del 2010
Meam KOselitooooooooo, que no saps que no entren mosques.
Que no convendria acabar primer es qui hi ha començat, o es que ja no vos interesa sabre qui seran els subcampions
A mes pareix que es puesto de moderador, no t'agrada amb aquest comentaris que fas un tant provocatius torna amb noltros
En maset fa planta com a jefe copero, manda a callar al seu ex-jefessillo...
Paquito alto aqui, crec que un pik digueres no mescleu els OUs amb els caragols i si no eres tu algú dels vostres que no en teniu ni p..........a idea no volia dir aquesta paraulota ido aixó que tant predicau ara ho barretjau voltros enga ido un bollit de OUS amb CARAGOLS
despres de paquito ve es chocolatero ido dic aixó perque en cap momnet e fet callar UUUUUUUU nostre gran fundador "jefesillo" com tu el anomenes , simplement li vaig puntualitzar que amb , tancada entren mosques.
que no es el mateix que te dirià a tu mira sin i no diras mes dois
Pero ja ho saps si has de menester cualque asessorament digne vine amb noltros a fer cuatre copes i te convertirem _________________ ** Xisco MASET **
Registrat: Jan 14, 2006 Missatges: 920 Ubicació: llucmajor
Publicat: Dg Gen 24, 2010 19:21 Assumpte:
maset escrigué:
Jaume26 escrigué:
mem maset - bud
si vos va be diumenge a partir de les 22.00
ja direu cosas
Per jo
mem que diu en BUD, bueno millor dit s'allota
Si som viu en punt seré per aqui
WUENO NANUS, en BUD despres de festes no esta amb els seus cabals i no ha pogut entrenar amb s'allota o sigui que esta ocupat fent proves
Bé Jaume/Roberto, ara en serio a dit que seria mes tard tard si en arribar hi sou me fará un toque perque me conecti, sino demá i dimarts podrem acabar amb aixó _________________ ** Xisco MASET **
Registrat: Aug 27, 2008 Missatges: 446 Ubicació: Pollença
Publicat: Dl Gen 25, 2010 9:20 Assumpte:
maset escrigué:
pacotorres69 escrigué:
maset escrigué:
lafaltaenvide escrigué:
Meam KOselitooooooooo, que no saps que no entren mosques.
Que no convendria acabar primer es qui hi ha començat, o es que ja no vos interesa sabre qui seran els subcampions
A mes pareix que es puesto de moderador, no t'agrada amb aquest comentaris que fas un tant provocatius torna amb noltros
En maset fa planta com a jefe copero, manda a callar al seu ex-jefessillo...
Paquito alto aqui, crec que un pik digueres no mescleu els OUs amb els caragols i si no eres tu algú dels vostres que no en teniu ni p..........a idea no volia dir aquesta paraulota ido aixó que tant predicau ara ho barretjau voltros enga ido un bollit de OUS amb CARAGOLS
despres de paquito ve es chocolatero ido dic aixó perque en cap momnet e fet callar UUUUUUUU nostre gran fundador "jefesillo" com tu el anomenes , simplement li vaig puntualitzar que amb , tancada entren mosques.
que no es el mateix que te dirià a tu mira sin i no diras mes dois
Pero ja ho saps si has de menester cualque asessorament digne vine amb noltros a fer cuatre copes i te convertirem
T'enrolles mes que el discurs del rei!!!!
Així i tot vos desig moltissima sort, que es lo que vos fara guanyar
Registrat: Feb 07, 2008 Missatges: 543 Ubicació: Caimari
Publicat: Dl Gen 25, 2010 17:00 Assumpte:
lafaltaenvide escrigué:
Xistes al apartat de xistes pero si son xerecs abstenganse por favor
Paco mem si es que te aires de copero ets tu PILOTA mes que PILOTA ara li fa la bona a nen maset per un parell de copes,que no te basten ses des divendres de copes borratxo
Totes les hores són GMT + 1 Hora Anar a pàgina Anterior1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pàgina 9 de 9
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum