Fòrum - Wiki - Juga a truc - Crea un compte      

Menú
· Home
· Classificacions
· Compte Club Retruc
· El meu perfil
· Enllaços d'interès
· Fòrum de discussió
· Galeria d'imatges
· La vostra opinió
· Llista d'usuaris CCR
· Llista d'usuaris inscrits
· Queixes
· Recomana'ns
· Retruc
· Torneig

Top 10
01: Queralbs1821
02: Miqueel1778
03: TaYa1630
04: jocfora1624
05: bud_ice1593
06: Copes1575
07: morey1574
08: Jove1550
09: socrates1546
10: toniadrover1540

Top 10. Valencià
01: toninaina1524
02: MONJA1512
03: toniadrover1512
04: pubil1511
05: jocfora1504
06: ander1500
07: fletxa1500
08: LaRocaLoca1500
09: morey1500
10: obrador1500

Informació del usuaris
Benvingut, Anonymous
Nickname
Password
(Registra't)
Membres:
Últim: jtorres23
Nous Avui: 0
Nous Ahir: 0
Total: 12556

Gent connectada:
Visitants: 1
Membres: 0
Total: 1

Retruc - Vols fer un truc?: Forums

www.retruc.net :: Veure tema - Gravacio de partides
 FAQFAQ   BuscarBuscar   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Gravacio de partides

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.retruc.net -> Suggeriments
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
bardeciencies
Truquer novell
Truquer novell

Registrat: Jan 01, 2010
Missatges: 4
Ubicació: Palma (Hostalets)

MissatgePublicat: Dj Gen 28, 2010 14:36    Assumpte: Gravacio de partides Respondre citant

Bones,

No fa molt que estic inscrit a la pàgina però l'estic disfrutant molt. M'agradaria saber si els caps de tot això s'han plantejat la possibilitat d'afegir la opció de poder gravar partides, és a dir, per després poder repassar les jugades no només teves, sinó d'alta gent. No se si això es una idea massa friki o si és massa complicat des del punt de vista informàtic, però com que m'ha passat pel cap, la deixo aquí escrita per si algú més vol dir la seva.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
obrador
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

Registrat: Jan 13, 2004
Missatges: 2894
Ubicació: Cas Concos

MissatgePublicat: Dj Gen 28, 2010 15:45    Assumpte: Respondre citant

No se m'havia ocorregut... pot ser no seria mala idea, però no serà fàcil. Queda apuntat a la llista dels quefers. Gràcies bardeciencies!
cocs
I també tenim
I també tenim

Registrat: Feb 07, 2008
Missatges: 543
Ubicació: Caimari

MissatgePublicat: Dj Gen 28, 2010 16:18    Assumpte: Re: Gravacio de partides Respondre citant

bardeciencies escrigué:
no només teves, sinó d'alta gent.

A mi me pareix be que es gravin les partides pero perque has de veure tu si jo faig farols o no faig farols eusa_think.gif eusa_think.gif :think:de si rob o no rob,de si aquell es roker o no es roker,a no aquell sempre que fa 2+ es perque en du ido en jugar contra ell si fa 2+ si no duc 34 o 35 no pendre eusa_think.gif eusa_think.gif
Si sa de gravar algo que se gravi lo de cada persona i sigui personal i despres si vols repasar lo que ha pasat,pues perfecte,pero no me pareix be que si truc a sa llengo i no me prenen perque he fet 2+ i se pensen que duc l`amo pues no prenguin,no es problema de un contrincant si jo me tir farols o no eusa_think.gif eusa_think.gif No se no vull ser molt agressiu amb lo que dic pero no ho veig ben fet aparte que cadasqu juga de la manera que vol o que sap i aixo es una cosa personal,a nes meu veure icon_study.gif icon_study.gif icon_study.gif

PROTESTOOOOOooooo ja que per algo tenc garrots protestooo pels mantels pero no me fan cas icon_cry.gif icon_cry.gif icon_cry.gif ni me diuen si estan en cami icon_cry.gif icon_cry.gif icon_cry.gif o si no fa falta protesti mes ja que no ho faran icon_cry.gif icon_cry.gif
________
PROTEST!
Tornar a dalt
obrador
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

MissatgePublicat: Dj Gen 28, 2010 17:17    Assumpte: Respondre citant

EVIDENTMENT, cocs, quan parlam de "gravar" la partida vol dir gravar lo que tu has vist durant la partida, no lo que duien els altres i si han fet falses o no, només faltaria! Es que tooooot ho agaaaaafau pes caaap que creeeemaaaa. icon_mrgreen.gif

Per cert, pots seguir protestant, que cosa hi ha en marxa, però si no protestes, per ventura no arribarà mai eusa_angel.gif
cocs
I també tenim
I també tenim

MissatgePublicat: Dj Gen 28, 2010 18:45    Assumpte: Re: Gravacio de partides Respondre citant

bardeciencies escrigué:
poder repassar les jugades no només teves, sinó d'alta gent.

I com vols ho agafi eusa_think.gif eusa_think.gif eusa_think.gif eusa_think.gif eusa_think.gif

icon_cheers.gif icon_cheers.gif icon_cheers.gif icon_cheers.gif IDO seguire PROOOOOOOOTESTANT
eusa_pray.gif eusa_pray.gif mantels eusa_pray.gif eusa_pray.gif PROTESTOOOO ja tarden els mantels icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

________
PROTEST!
Tornar a dalt
entoniet
I també tenim
I també tenim

Registrat: Feb 15, 2008
Missatges: 164
Ubicació: inca

MissatgePublicat: Dj Gen 28, 2010 19:11    Assumpte: Respondre citant

eusa_think.gif eusa_think.gif eusa_think.gif eusa_think.gif
me pareix bona idea eusa_hand.gif ara si jo vull repeticio de sa jugada tanbe eusa_whistle.gif eusa_whistle.gif eusa_whistle.gif

au idoi tanbe protestooooooooooooooo pes manels eusa_whistle.gif eusa_whistle.gif eusa_whistle.gif
i ja kei som porem fer un gol a gol eusa_think.gif osie un truc a truc setmanal eusa_whistle.gif eusa_whistle.gif eusa_whistle.gif

eusa_wall.gif eusa_wall.gif eusa_wall.gif
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
obrador
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

MissatgePublicat: Dj Gen 28, 2010 19:56    Assumpte: Re: Gravacio de partides Respondre citant

cocs escrigué:
bardeciencies escrigué:
poder repassar les jugades no només teves, sinó d'alta gent.

I com vols ho agafi eusa_think.gif eusa_think.gif eusa_think.gif eusa_think.gif eusa_think.gif

icon_cheers.gif icon_cheers.gif icon_cheers.gif icon_cheers.gif IDO seguire PROOOOOOOOTESTANT
eusa_pray.gif eusa_pray.gif mantels eusa_pray.gif eusa_pray.gif PROTESTOOOO ja tarden els mantels icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

eusa_doh.gif ui, no ho havia llegit bé. No, idò jo crec que sí seria interessant poder veure les teves jugades, no les dels altres, a no ser que, per exemple, tu puguis "convidar" a algú a veure les teves jugades... També se m'ocorre la possibilitat de poder guardar partides i veurer-les més endavant, saps? quan acabes aquella partida que t'has sentit com un crack, de lo bé que ho has fet? idò poder tornar a veurer-la, i per què no, enviar-la als amics per que la vegin també... ui quines bones idees que surten...
cocs
I també tenim
I també tenim

MissatgePublicat: Dj Gen 28, 2010 20:46    Assumpte: Respondre citant

eusa_hand.gif eusa_hand.gif A mi me pareix be que se gravin ses partides icon_thumright.gif Lo que no me pareixia ni me pareix be es que jo pugui veure ses teves eusa_hand.gif eusa_hand.gif ara si tu me la pases i la me mostres per mostrar-me que mas fet un valnou o un jocfora amb un 4 pues eusa_clap.gif eusa_clap.gif eusa_clap.gif

Protestoooo i es mantels eusa_think.gif eusa_think.gif
________
PROTEST!
Tornar a dalt
lafaltaenvide
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

Registrat: Aug 21, 2006
Missatges: 1602
Ubicació: València

MissatgePublicat: Dj Gen 28, 2010 22:52    Assumpte: Respondre citant

Mira, aprofitant el fil.

Hi ha una cosa que jo volia proposar al fil
de lo que ha dit en cocs, alias " el tapetes " icon_mrgreen.gif ,
cuant s'acaba una ma i per exemple el darrer truca i els altres
no volen deuria haver la opcio de mostrar la carta, al igual que es fa
en els envits, tambe hauriem de tindre l'opcio de ensenyar, si se vol,
amb que has trucat, com ha una taula de joc en persona,
tu truques amb un 4 cara a una llengo i cuant no volen
lil mostres als oponents, no?
Allo de " mira amb quin tros de quatre te he fet partir icon_lol.gif

Que trobau?

Amunt Sempre!!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email MSN Messenger
jocfora
Equip de retruc.net
Equip de retruc.net

Registrat: Jan 05, 2006
Missatges: 1165
Ubicació: Entre Calonge i Felanitx

MissatgePublicat: Dj Gen 28, 2010 22:57    Assumpte: Respondre citant

Aquest tema Jose, es va tractar ja fa estona, i vàrem pensar que podria ser un tema mes de discusions, ja que pot ser hi hauria gent que no li faria gracia que li regreguis per la cara que li has retrucat amb un 4.

Tot i que jo som partidari de que si que se puguin mostrar, com ho feim sempre a n'es bar. Crec que si volem que Retruc.net sigui lo mes real possible, això tambe s'hauria de fer.
I aquest és
I aquest és

Registrat: Jun 06, 2007
Missatges: 1122
Ubicació: Pollença town

MissatgePublicat: Dv Gen 29, 2010 0:15    Assumpte: Respondre citant

Weno idoi venga a PROTESTAR S'HA DIT PK SE FA POCA FEINA ULTIMAMENT!!!

Està molt bé això de GUARDAR COMO les partides que has fet jejeje icon_mrgreen.gif

I respecte a la idea den Jose, porque no?? seria un altre alicient per entrar a CCR eusa_drool.gif

PROTESTO PK TENC EXAMENS I NO PUC MÉS QUE MIRAR EL FORO DE TAN EN QUAN
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de www.retruc.net -> Suggeriments Totes les hores són GMT + 1 Hora
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
Aquest codi te Copyright © de 2003 by PHP-Nuke. Tots els drets reservats. PHP-Nuke es software lliure sota la llicencia publica GNU/GPL.
Pàgina Generada al: 0.123 Segons